ponedeljek, 2. november 2009

Glej, sneg je....

Pa ne v resnici, čeprav nam ga vremenarji za jutri obetajo nekaj malega vse do nižin. Gre le za en tak otroški motivček, ki se mi je zdel prikupen in me malo spominja na moje otroštvo.

Druga zgodba pa je papir , ki sem ga uporabila za ozadje.
Malce sem se spet "mučila" z računalnikom in naredila tri ali štiri takšne različne, z različnimi uporabljenimi besedami. No, pravzaprav sem prvega naredila že pred 14 dnevi, a ga nekako še do danes nisem uspela uporabit. Zarezala sem z škarjami za prvo obliko, potem pa me je premamilo nekaj drugega.
Skratka...za danes šest voščilnic z tem meni všečnim nostalgičnim motivom. Šest pač zato, ker še vedno vztrajam pri tem, da jih delam po tri v seriji. Tako mi pač odgovarja, tako sem si letos zastavila. Koliko pa je kaj kmečke pameti v tem, bo seveda pokazal čas.


Nekaj še drugih fotografij in opisa pa tule
Grem sedaj kaj pametnega počet. Celo popoldne sem namreč zabila v mestu, po obiskih.......Saj je luštno. A na eni strani me ubija sedenje in na drugi strani to, ker prsti mirujejo.

3 komentarji:

Alenka pravi ...

Tele tvoje serije so prav simpatične. In papir je tudi lep. Ta zelen s snežinkami je super!

BojaMoja pravi ...

Ampak baje bo ponoči res sneg :)))

K pravi ...

Zares lep papir!! In čisto zares je danes sneg.