četrtek, 5. november 2009

Zimske vejice

Včeraj rokavičke s toplimi željami, danes zelenje. Veje, ki me vedno spominjajo na mojo drugo hči, saj jih vsako leto znova tako rada uporablja v raznih dekoracijah.

Perl vodene barvice so še kar ležale na mizi, saj je nekdo barval z njimi, pa sem še jaz...tale motiv z listki in drobnimi kroglicami. 

Dve različni postavitvi, dve različni barvni kombinaciji in spet nekoliko drugačen besedilni papir. Zadnji teden sva imela majhne nesporazume jaz in "moj tiskalnik" . Nekako se je zamislil, da bo on tiskal drugače, kot sem želela jaz. In ker sem skorajda čistokrvna gorenjka, sem se mu pač potem prilagodila in motive izbirala tako, da so sodili k papirju, ki si ga je on blagovolil  natisniti.


Po včerajšnjih kar nekaj urnih borbah, smo ga le nekako ukrotili in spet spravili v podrejen položaj. Tako pač je, ko ta tehnološka čuda postanejo nujni vsakodnevni spremljevalec. Pri petih otrocih  (in od tega dveh študentkah) je kar naprej nekaj za tiskat, sploh gradiva za faks zahtevajo svoje davke. 
Kaj več o sami izdelavi pa na spletni strani.

6 komentarjev:

Suzy pravi ...

Očitno si sposobna ukrotiti tudi puntajoči se tiskalnik. Ven si vseeno dobila dobre in uporabne rezultate.

McCrafty /Klavdija pravi ...

Prva-zelena mi je prekrasna, še posebej tisto svetlikajoče.

Alenka pravi ...

Super! Tudi jaz obožujem "božje drevce". Jaz mu tako pravim, pa sploh ne vem ,kje sem to slišala, ampak se mi zdi da tako paše k tej rastlini.Žareče rdeče v mrazu in ledu, a ni to lepo!

Sonja pravi ...

Čisto prave praznične čestitke. Super :) Pa nič jim ni videt, da sta se vmes še s tiskalnikom bodla. Točno take kot so, so najlepše :)

Vladuška pravi ...

Pridem sicer redkeje na ta tvoj blog, samo je vedno tak fajn, ko se mi potem odkrije toliko novih stvari. Full mi je dobro to, ko ti veliko teh listov za podlago natisneš. Se mi zdi super. Vidim, da imaš skoz zavihane rokave in ti ne zmanjka idej in dela. Znova so nastale lepe stvari.

Mateja pravi ...

Lep motiv si izbrala. Všeč mi je kako je pobarvano. Ppirji z napisi so videti lepi in uporabni. Super ti je uspelo!