torek, 17. november 2009

Snežak malo drugače -drugačna osnova

Pravzaprav niti ne tako zelo drugače.
Le obliko sem izbralo drugačno - same osnove namreč.

He, he...malo zmede pri nalaganju fotografij. Tole so pravzaprav notranjosti voščilnic.


Takole pravzaprav izgledajo s prave strani, ko so voščilnice zaprte.
Skupaj sestavljene štirje različni papirji, bele pike, obrisavanje s pisalom, senčenje, barvanje, luknjanje okrasnega robu.......aja...pa  še snežinke.


Izbrala sem tak sistem, da sem del, ki je namenjen pisanju/odpiranju, posebaj dodala na zadnjo stran.
Malce neobičajna oblika, ampak meni je všeč.

3 komentarji:

Alenka pravi ...

Luštne čestitke. So mi všeč ker so drugačne oblike(okrogle). Čeprav sama redko delam okrogle ali kakorkoli drugačne, kot kvadratne.

Mojca - Artemma pravi ...

Čestitke s tako obliko so res nekaj posebnega. Meni so zelo všeč. Lp!

Hali pravi ...

Luštni snežakci, oblika je pa sploh nekj posebnega!