sreda, 4. november 2009

Tople želje

Preprosta bela..............in rokavičke s toplimi željami za hladne praznične dni.
Včasih ni prave ideje za kakšno novo postavitev in potem pride na vrsto kaj preprostega. Res je, da sem polna idej in mislim, da mi postavitve nekako ležijo v krvi. Ampak je to tudi breme. Ko se ponoči prebudim. je ponavadi sredi noči konec spanja in počutka, ker mi kakšna ideja v moji glavi ne da miru in jo je treba spravit na papir.

Tule sem pravzaprav združevala dve ideji: kako uporabit tako velike rokavičke in kako uporabit tisti trak, ki mi je bil tako zelo všeč, da sem ga preprosto morala nekam "stlačit". Pa je nastalo tole rdeče belo, in tudi preprosta notranjost s čisto tankim rdečim robom in majhnim izštancanim delom(belim, skozi katerega se potem vidi rdeča) se prav lepo poda poleg.


Ps: saj jutri pa verjetno ne bodo tako prazne in s toliko beline. Sem pač človek, ki v enem samem dnevu počne popolnoma različne stvari. Ni, da bi me nekaj  časa držalo to in potem čez čas nekaj drugega. Včasih sem žalostna, ker bi rada počela tudi kaj drugega.......ampak se pač prilagodim. Zaradi trenutne revme na udaru težko režem in zaradi tega odpadejo kakšni večji 3d projekti, ki so mi prav tako ljubi. Na trenutke se mi zelo poslabša vid (pojma nimajo zakaj) in včasih sem nekaj ur ali dan kar skorajda slepa. Ne vidim niti ogromnih napisov na plazma televiziji. In tako lovim trenutke v bojazni, da mogoče že jutri nečesa ne bi mogla postoriti.

4 komentarji:

Jana pravi ...

Zelo luštne čestitke. mi je všeč tvoja ideja.

Upma, da ti vida nikoli več ne zmanjka.

Alenka pravi ...

Saj niso prazne. Zelo lepe so!
Drugače pa pazi nase, si me kar močno prestrašila s svojimi težavami. Čim manj takih težav in čim več lepih dni brez bolečin in druge nadlege. ti želim.

Tina pravi ...

Tudi jaz ti želim, da bilo s teboj vse dobro. Tele rokavičke so mi pa zelo všeč.

BojaMoja pravi ...

držim pesti, da tale val revme čimprej mine :)