nedelja, 8. november 2009

Popcorn medo

Tokrat spet kot stoječa voščilnica. Ravno za njih sem potrebovala kuverte iz včerajšnje objave.

Štiri, pa vendar vsaka drugačna, saj se barve na oblačilih spreminjajo, prav tako pa sta po dve in dve delani z zelano ali modro enobarvno podlago pod motivom.


Tokrat sem za pomoč pri postavitvi čestitke uporabile sanke, ki so sestavni del te štampiljke.
Pobarvane sem izrezala in pritrdila s 3d blazinicami.

V spodnjem delu notranjosti (pod sanmi) je tokrat natrgan ročno izdelan papir, ki sem ga premazala z lepilom in posula z ledenimi kristali. 

Fotografije vsake posamezne so tule.
Naložila pa sem tudi datoteke tekstovnih ozadij.  Niso vsa enako velika. Čisto različno. Shranila sem jih tukaj.

En primerček:

3 komentarji:

Sonja Kepe pravi ...

Čudovito kot vedno! In hvala za podlago.

Sonja K.
www.sonjakepe.com

Alenka pravi ...

Super čestitke, ta motiv je res lušten. Hvala za papirje so res fajni:):)

Tina pravi ...

Res so lušni z veselimi barvami.