ponedeljek, 9. november 2009

Bambi na vrečki in voščilnici

Včeraj resnično  ni bil moj dan.
Saj tile kompleti z vrečkami so uspeli. Vsaj meni so všeč.Drugače pa........grrrr!

Motiv bambija je od DZ doodles, barvan z akvarelnimi barvicami in je že kar nekaj časa čakal v škatli z pobarvanimi motivi.  Revež je prišel na vrsto zaradi tega, ker mi nič drugega ni šlo od rok.

Drugače pa mi  ni šlo. V iskanju novih idej sem uničila kar nekaj odtiskov, napačno izrezala dva 3d motiva in v smeti zagnala ho la papirjev, ki sem jih samo mučila in spreminjala v nekaj, kar ni bilo ničemer podobno. Saj danes bo prav gotovo bolje. Mora biti!
Fotografiji posameznih kompletov pa tule.

3 komentarji:

Suzy pravi ...

Ne vem kaj je bilo drugače narobe, ampak tile so prav luškani.

Alenka pravi ...

Tile srnjački so super,postavljeni na mega dober papur!!!Ja včeraj je bil en čuden dan in dobro, da je mimo. Danes bo bolje mora bit!!!

Sonja pravi ...

Meni je tale motiv čudovit, pa naj bo na čestitki ali pa vrečki.
Super ti gre.
Dnevi pa, saj veš.. eni gor, drugi dol :) Saj bi bilo dolgčas, če bi nam vse vedno šlo.